15e Augusti

Då har man sommarjobbat färdigt för i år. Men det blir nog att jobba där så mycket som möjligt nu efteråt också. Får hoppas att de kommer ut en massa pass på time care. Söker även en lägenhet för fullt men just nu går det lite segt eftersom det finns så många andra med högre poäng på skebo än mig. Idag blir det bara att ta det lugnt sen imorgon blir det nog att dra sig in till stan igen för att fixa alkohol inför helgen då Johanna har sin födelsedagsfest. Hittade världesn finaste tröja igår på MQ som jag ska använda på lördag, Känner mig riktigt taggad! Annars händer det inte så mycket mer i mitt liv just nu. Ska väll försöka gå med i arbetsförmedlingen också så jag har lite pengar de gånger jag inte har så mycket vikariat. Ska även försöka få inskolning på det andra avdelningarna på äldreboendet så jag har ännu större chans för mer jobb. Det blir nog att fara och fixa imorgon med chefen. Nu blir det att se ett avsnitt av Big bang theory innan jag ska försöka plocka bort lite i mitt rum. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback