8e Augusti

Nu har man varit snäll och hjälpt syrran att städa hela lägenheten och oj så snyggt det blev. Var ett tag sedan det var så här rent. Anledningen till varför vi grovstädade är för att det är visning här i hennes lägenhet imorgon. Hon och Anton har fått en ny lägenhet tillsammans, hur roligt som helst! Dock synd om mig som blir utan lägenhet ;). Aja jag är i full gång och söker mig en egen men just nu finns det inte så många än. Det finns typ bara tvåor som har mer än 6000 i hyra och det är lite för dyrt för mig som inte har ett heltids jobb än. 
Imorgon blir det att stiga upp tidigt för att gå till jobbet och göra ett deligeringsprov. Ska bli skönt att ha det bort gjort. Sen efter det ska jag köpa träningsskor och ett par nya träningsbyxor och sportbh. Har förresten äntligen fixat ett gymkort som jag även ska hämta ut imorgon så nu blir det äntligen att börja bygga muskler! Är grymt taggad och jag får med mig Frida och Sara på gymmet redan imorgon. Blir sen att jobba kväll och hela helgen med delad tur. Sen är sommarjobbet över. Håller verkligen tummarna på att jag får vikariera så mycket som möjligt efter sommaren så jag har lite pengar att leva med. Men nu blir det att lägga sig och se en film innan jag ska sova. kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback