20e Juli

Glömde helt bort att jag skulle skriva om min födelsedag! Men det började med att jag jobbade mellan halv åtta till tolv. Sen mötte jag upp syrran på stan och hon köpte ett par skor åt mig i present. Sen blev jag bjuden på en tacotallrik på dallas. Efter det blev det att skynda sig till ica och köpa lite chips och en massa ballonger till kvällen. Vi drog sedan vidare till lägenheten och städade bort och fixade oss själva. Sedan vid sju så kom Theres och sedan även Johanna och karro. Vi satt och drack några glas vin och cider och pratade en massa, sen kom även Frida som hade jobbat kväll. Sen resten av kvällen blev det lite fler glas vin och en massa fnitter och skvaller. Mycket mysig och fin födelsedag. Det slutade med att vi drog till Max och käkade nattmaten sedan drog vi hem och sov. Var egentligen tänkt att vi skulle ta ett natt dopp i älven, men när man började nyktra till så kändes det inte lika taggat längre. Det blir ännu mer födelsedagsfirande imorgonafton då hela familjen ska fira mig, hoppas jag inte är allt för bakis då bara ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback