25e juli

Har vart ledig nu sen tisdag då jag slutade tolv. Jätte skönt att vara hemma i klutmark och bara få ligga och steka i solen. Jag och frida råkade dock steka lite för mycket så vi såg ut som tomater i ansiktet igår kväll haha. Tur att det har gått över idag. Ska ligga och försöka bli lite mer brun nu en stund sen jag jag duscha och lite annat innan jag ska bege mig mot jobbet och jobba kvällen, 16-20 så det är ett lugnt pass. Blir även att jobba kväll imorgon mellan 16-21 så jag hinner sola lite mer imorgon också :D. Sen har jag hela helgen kvar med delad tur och söndagen med ett pass mellan 06.45-16.00 just den dagen som det ska vara varmast ute. Tur att det är svalt inne på avdelningen så man slipper att svettas ihjäl då man arbetar. Får ju även min lön snart så då blir det att direkt springa och köpa ett gymkort. Nu är det dags att bygga muskler på riktigt! Hoppas ni får helt underbara fyra dagar i den heta solen! Ska försöka skriva när jag får tid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback