I don't wanna waste your time or piss you off

Kom hem vid tolv igår efter att umgåst med tjejerna hela kvällen. Var jätte trött när jag kom hem så gick och la mig direkt. Vaknade sedan klockan ett i morse! Var länge sedan man sov så länge. Men var otroligt skönt, var dock inte så jätte pigg under dagen. Kände mig smått bakis faktiskt, fast än jag inte festat. For in till stan vid fyra för att lämna en nyckel till Sara. Följde henne och  Andreas sen och köpte pizza till middag. Sedan gick vi upp mot Ica maxi där jag köpte en ny foundation och puder och Andreas skulle kolla efter nå dusch grejor. Kom hem för en timma sedan och vi hade besök av en gammal vän till min brorsa som vi umgåste med fram tills nu då hon for hem. Ska se en film nu innan jag somnar, blir att se A walk to remember. Var jätte länge sedan jag såg den sist. Sov gott! kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback